سواحل بدروم ترکیه

بدروم به عنوان معروف‌ترین شهر گردشگری ترکیه، سالانه میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی است که از جاهای دیدنی بدروم دیدن می‌کنند. ویژگی‌های زیادی وجود دارد که بدروم را از سایر مقاصد ترکیه متمایز می‌کند. بدروم مکانی منحصر به فرد است که برای همه جذاب است، به خصوص خلیج‌های آکواریوم مانند، مناطق تاریخی و ویژگی‌هایی که برای کسانی که می‌خواهند تعطیلات سرگرم کننده‌ای داشته باشند جذاب است. سواحل بدروم نقاط معروفی هستند که سالانه صدها هزار نفر را با آب‌های خنک دریای اژه گرد هم می‌آورند. در این مطلب ساحل‌های معروف بدروم را به تفصیل برای شما معرفی می‌کنیم. زیباترین سواحل بدروم ترکیه کدام است؟ معروف ترین سواحل شهر بدروم ترکیه کدامند؟ دریای بدروم چطور است؟ آیا ورودی سواحل بدروم هزینه دارد؟ کجا در بدروم شنا کنیم؟

از مرکز شهر بدروم سواحل شروع می‌شود تا دورترین نقطه آن و گردشگرانی را که به آن می‌آیند را مجذوب خود می‌کند. به دلیل تقاضای زیاد امکانات تفریحی بدروم و هجوم گردشگران به به این شهر، بدروم با ترافیک سنگین ولی جذاب روبرو است. می‌توان گفت معروف‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ترکیه در بدروم واقع شده‌اند که خود از جاهای دیدنی بدروم هستند.

ساحل گلتورکبوکو

ساحل Göltürkbükü Cennet، یکی از محبوب ترین سواحل بدروم بوده و ساحلی است که با حال و هوای متفاوتش به دنبال یک لذت دریایی فراموش نشدنی است. ساحل خلیج سبز و آبی بهشت چشم اندازی سیری ناپذیر را به شما ارائه می‌دهد و در واقع این مکان برای کسانی است که می‌خواهند در مکانی آرام شنا کنند. مکانی که برای گذراندن تعطیلات فراموش نشدنی بدروم باید از آن دیدن کنید.

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران